Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

Medycyna estetyczna

Pacjent czy klient? Szczególnie w medycynie estetycznej i kosmetologii to pytania jest zasadne. Co do podejścia – na  pewno Klient, który płaci i wymaga, który ma konkretne oczekiwania. Jednak w dalszym ciągu pacjent, gdy mówimy o różnego rodzaju zabiegach i związanych z nimi, np. emocjami pacjenta czy też potrzebą intymności. W każdym razie niezależnie od nazwy Wasz Klient/Pacjent oczekuje wysokiej jakości obsługi. To może Was wyróżnić wśród konkurencji, szczególnie w sytuacji, gdy zakres usług, ceny w wielu miejscach są podobne. Pomogę Ci odpowiedzieć na pytanie: jak poprzez wysoką jakość obsługi zwiększać rentowność swojego biznesu?