Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

O blogu

Jeżeli w Twojej placówce medycznej…

  • pacjenci skarżą się na długie kolejki i opóźnienia
  • zdarza się, że pracownicy nie wiedzą jak rozmawiać z agresywnym pacjentem
  • pacjenci zachowują się roszczeniowo, wymuszając nienależne świadczenia lub niemożliwe do spełniania rozwiązania
  • efektywność pracy spada, bo pracownicy mają poczucie wyczerpania i nie radzą sobie ze swoimi negatywnymi emocjami, to

zapraszam do lektury bloga.

Znajdziesz w nim rozwiązania, które ułatwią i uproszczą  postępowanie w tego typu sytuacjach lub, co lepsze, zapobiegną powstawaniu przynajmniej niektórych z nich.

Obecnie kłopotem jest raczej nadmiar informacji, niż jej brak. Oznacza to, że czasami trudno rozstrzygnąć, czy to co czytam/analizuję jest nie tylko wartościowe, ale też praktyczne.

Stąd pomysł na bloga, by dzielić się doświadczeniami moimi i moich Klientów: właścicieli i osób zarządzających podmiotami leczniczym.

Znajdziesz tu czytelniku praktyczne informacje, poparte doświadczeniem ze współpracy z branżą medyczną oraz rozwiązania, które możesz zastosować w swojej placówce.

Zapraszam do czytania i komentowania.