Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

O mnie

Pomagam właścicielom, kadrze zarządzającej, lekarzom/stomatologom, personelowi medycznemu oraz pracownikom rejestracji:

  • Świadomie budować pozytywny wizerunek placówki medycznej oparty o wysoką jakość obsługi;
  • Rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z pacjentem, tak aby codzienna praca personelu placówki medycznej była łatwiejsza,
  • Minimalizować ilość skarg ze strony pacjentów.

Często pozornie drobne sytuacje stają się początkiem długiego i męczącego konfliktu. Moim celem jest przełamywanie schematu: nieuprzejmy/agresywny pacjent, a w odpowiedzi  mało uprzejmy pracownik. W efekcie skarga na placówkę medyczną.

Konsultantem i szkoleniowcem jestem od 20 lat. Cały czas pomagam moim Klientom w zakresie podnoszenia efektywności pracowników i budowania biznesu opartego o wysoką jakość obsługi. Do grupy moich Klientów branża medyczna dołączyła kilka lat temu, kiedy opracowałam i z realizowałam projekt doradczo – szkoleniowy dla grupy młodych lekarzy, rozpoczynających swoją pracę. Pokazało mi to:

  • jak  trudny bywa właściwy kontakt z pacjentem,
  • jak często pozornie drobne sytuacje wpływają na jakość pracy, na przykład jedno nieprzemyślane słowo i nagle mamy konflikt,
  • jak wiele w tej pracy jest emocji; jeszcze długo  po rozwiązaniu problemu, pracownicy przeżywają sytuacje, których doświadczyli.

We współpracy ze mną Klienci mogą liczyć na kompleksowe rozwiązania, które poprawiają jakość świadczonych usług.

*****