Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

Wsparcie psychologiczne i prawne. Koronawirus.

Dorota Uliasz26 marca 2020Komentarze (0)

Wsparcie psychologiczne i jak zobaczycie prawne dla pracowników placówek medycznych jest bardzo potrzebne w tym okresie. Ruszyły różne formy pomocy. Zapraszam do zobaczenia – gdzie można znaleźć wsparcie.

Ja osobiście mam przyjemność współpracować z Naczelną Izbą Pielęgniarek i Położnych: sos pomoc psychologiczna dla-pielęgniarek i i położnych
Działa także infolinia Wsparcia Psychologicznego WOT. Pomoc można uzyskać pod bezpłatnym numerem ogólnopolskiej infolinii 800 100 102 oraz za pośrednictwem SKYPE (Wsparcie Psychologiczne WOT).

Warto pamiętać, że wsparcie psychologiczne może być potrzebne dopiero za jakiś czas, ale zachęcam by jak tylko jest potrzeba korzystać. Wiem z moich rozmów z personelem medycznym, że czasem w głowie macie takie pytanie: a może niepotrzebnie zawracam głowę?  Za każdym razem odpowiadam: jak najbardziej jest to potrzebne.

Druga rzecz, która jest kluczowa to kwestia, że u tych osób które wcześniej miały jakieś niewielkie problemy, np. obniżony nastrój, obecna sytuacja może spowodować szybkie pogorszenie stanu zdrowia. Na przykład: od obniżonego nastroju do zaburzeń depresyjnych. Tutaj kluczowe jest, by trafić do specjalistów, którzy zajmują się leczeniem depresji.

Zapraszam do przejrzenia: ważne telefony antydepresyjne. W tym jednym miejscu znajdziecie spis kilkunastu instytucji (i kontaktów telefonicznych do nich), które pomogą Wam.

Wsparcie psychologiczne i prawne na czas pandemii koronawirusa dla lekarzy, pielęgniarek, położnych, fizjoterapeutów

A na koniec zapraszam do jeszcze jednej inicjatywy, którą uruchomiłam wspólnie z radcą prawnym:

Obecnie duża część z nas pracuje zdalnie lub diametralnie ograniczyła kontakty z innymi. Nie dotyczy to Was – pracowników przychodni i szpitali. Wy pomagacie na co dzień innym, ludzie tak jak zawsze – rodzą się, umierają i chorują mimo pandemii.

A praca w obecnych realiach jest bardzo trudna i stresująca. Brakuje środków ochrony dla pracowników, wchodzą w życie nowe regulacje prawne, wracamy do już istniejących, które do tej pory nie miały praktycznego zastosowania.

Jak radzić sobie ze stresem w tej sytuacji, jakie są teraz prawa i obowiązki pracowników medycznych?

Właśnie w tych kwestiach, z racji uprawnianych przez nas zawodów – radcy prawnego i psychologa, ponieważ na co dzień pracujemy z podmiotami leczniczymi – od wielkich do małych, doskonale  rozumiemy Wasze problemy i wątpliwości i właśnie teraz w tym trudnym czasie chcemy Was wesprzeć.

Dlatego jeśli macie pytania lub potrzebujecie porozmawiać o trudnych sytuacjach, zapraszamy do kontaktu:

1.   Konsultacje prawne: Gabriela Jędrys, tel: 502 106 679, w godzinach: 18.00 -19.00 lub mailowo: kancelaria@umowynfz.pl, blog: umowynfz.pl

2.     Konsultacje psychologiczne: Dorota Uliasz, tel.:607 318 602, w godzinach: 14.00 -15.00 lub mailowo: kontakt@zadowolonypacjent.pl,

Na czas trwania nadzwyczajnego stanu spowodowanego pandemią – nie pobieramy opłat za nasze konsultacje.

Dziś na poprawę nastroju: trochę wiosny przyniesionej z ogrodu.

 

Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy doradczo-szkoleniowej, zapraszam Cię do kontaktu:

tel.: +48 607 318 602e-mail: kontakt@zadowolonypacjent.pl

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Rozwiązania Edukacyjne Wiedzieć – Umieć – Chcieć Dorota Uliasz Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności

Administratorem danych osobowych jest Rozwiązania Edukacyjne Wiedzieć – Umieć – Chcieć Dorota Uliasz z siedzibą w Wieliczce.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem kontakt@zadowolonypacjent.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: