Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

Wsparcie szkoleniowe dla branży medycznej

Dorota Uliasz13 stycznia 2021Komentarze (0)

O wsparcie szkoleniowe dla personelu medycznego i niemedycznego coraz częściej pytają osoby zarządzające przychodniami i szpitalami. Niestety to efekt obecnej sytuacji. Jedną z konsekwencji pandemii jest zwiększenie się trudnych sytuacji w kontaktach z pacjentami. Piszę o tym, bo właśnie ruszył kolejny program tzw. Krajowy Fundusz Szkoleniowy na 2021 rok, który pozwala na to, by przychodnie i szpitale starały się o dofinasowanie – nawet w wysokości 80% kosztów szkoleń, które organizują dla swoich pracowników. Wsparcie szkoleniowe może pomóc Twoim pracownikom, a Ty jako pracodawca możesz otrzymać na nie dofinasowanie. W tym roku Krajowy Fundusz Szkoleniowy szczególnie jako ważną grupę odbiorców uwzględnił:

  • pracowników służb medycznych, pracowników służb socjalnych, psychologów, terapeutów, pracowników domów pomocy społecznej, zakładów opiekuńczo-leczniczych, prywatnych domów opieki oraz innych placówek dla seniorów/osób chorych/niepełnosprawnych, które bezpośrednio pracują z osobami chorymi na COVID-19 lub osobami z grupy ryzyka ciężkiego przebiegu tej choroby;

Jeśli zarządzasz przychodnią lub szpitalem i masz w planach przeszkolenie pracowników w zakresie:

  • komunikacji z pacjentem (prowadzenia trudnych rozmów)
  • komunikacji z pacjentami ze szczególnymi potrzebami (osoby niepełnosprawne, starsze, itd.)
  • obsługi pacjenta
  • szkoleń dla pracowników rejestracji
  • radzenie sobie ze stresem w pracy
  • podnoszenia kompetencji prawnych i społecznych Twoich ludzi, takich jak: „Prawne i psychologiczne aspekty pracy z trudnym pacjentem – jak w codziennej pracy połączyć wiedzę prawną i zasady obsługi pacjenta?”, „Jak skutecznie rozpatrywać skargi pacjentów”?

to zapraszamy do kontaktu:

  • Pomożemy Ci sprawdzić czy Twoja przychodnia/szpital może otrzymać dofinasowanie z ramienia Krajowego Funduszu Społecznego.
  • Doradzimy Ci jakie szkolenia z naszej oferty wybrać, by jak najskuteczniej pomóc Twoim pracownikom.
  • Wyjaśnimy jak wypełnić i złożyć wniosek (mamy dużo doświadczeń w tym zakresie.

Posiadamy znak jakości TGLS QUALITY ALLIANCE, który zwiększa możliwość otrzymania dotacji.

TUTAJ bezpośrednio znajdziesz informacje o Krajowym Funduszu Szkoleniowym: KFS 2021

Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy doradczo-szkoleniowej, zapraszam Cię do kontaktu:

tel.: +48 607 318 602e-mail: kontakt@zadowolonypacjent.pl

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Rozwiązania Edukacyjne Wiedzieć – Umieć – Chcieć Dorota Uliasz Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności

Administratorem danych osobowych jest Rozwiązania Edukacyjne Wiedzieć – Umieć – Chcieć Dorota Uliasz z siedzibą w Wieliczce.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem kontakt@zadowolonypacjent.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: