Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Bezpłatne konsultacje

O blogu

Jeżeli w Twojej placówce medycznej…

  • pacjenci skarżą się na długie kolejki i opóźnienia
  • zdarza się, że pracownicy nie wiedzą jak rozmawiać z agresywnym pacjentem
  • pacjenci zachowują się roszczeniowo, wymuszając nienależne świadczenia lub niemożliwe do spełniania rozwiązania
  • efektywność pracy spada, bo pracownicy mają poczucie wyczerpania i nie radzą sobie ze swoimi negatywnymi emocjami, to

to czas na działanie!

Zapraszam Cię do lektury mojego bloga, gdzie znajdziesz skuteczne rozwiązania, które ułatwią i uproszczą postępowanie w takich sytuacjach, a nawet zapobiegną ich powstawaniu.

W dzisiejszym świecie nadmiar informacji bywa większym problemem niż ich brak. Trudno ocenić, czy to, co czytasz, jest wartościowe i praktyczne. Dlatego stworzyłam tego bloga, aby dzielić się doświadczeniami swoimi i moich Klientów – właścicieli i osób zarządzających placówkami medycznymi.

Na blogu znajdziesz praktyczne porady, sprawdzone rozwiązania i historie z życia wzięte. Wszystko to poparte jest moim wieloletnim doświadczeniem w branży medycznej. Chcę, abyś mógł zastosować te wskazówki w swojej placówce i poprawić jakość obsługi pacjentów oraz efektywność pracy zespołu.

Nie czekaj, zacznij już dziś! Zainspiruj się sprawdzonymi strategiami, które przyniosły sukces innym. Zapraszam do czytania, komentowania i wdrażania tych rozwiązań w Twojej placówce.

Dołącz do grona zarządzających, którzy w świadomy sposób podnoszą standardy obsługi i zadowolenia pacjentów.

Razem możemy zadbać zarówno o Twoich pracowników – by ich praca była łatwiejsza, jak i zadowolenie pacjentów, co pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku Twojej placówki medycznej.