Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Bezpłatne konsultacje

Sprawdź najchętniej czytane artykuły w 2022 roku

Dorota Uliasz25 stycznia 2023Komentarze (0)

Sprawdź najchętniej czytane artykuły w 2022 roku_obsługa pacjentaKomunikacja lekarz/pielęgniarka – pacjent, obsługa pacjenta czy coraz bardziej modne ostatnio podejście patient experience (tu przeczytasz o doświadczeniach pacjentów) pokazują, że zainteresowanie tymi zagadnieniami wzrasta.

Rok 2022 był na pewno wyzwaniem dla branży medycznej z wielu powodów.

Jaki będzie 2023 – pewnie trudno dokładnie przewidzieć: rzeczywistość wokół nas to jak widać ciągłe zmiany.

To co możesz zrobić jako zarządzający czy właściciel podmiotu medycznego to przygotować się różnego typu wyzwania.

I dzięki temu z sukcesem rozwijać swoją placówkę.

By skutecznie działać w szybko zmieniającej się rzeczywistości warto mieć wiedzę.

Dlatego zebrałam najciekawsze artykuły z 2022 roku, bo mogą być wskazówkami na ten 2023. Zobaczmy wspólnie co interesowało w 2022 roku czytelników mojego bloga.

Najchętniej czytane artykuły w 2022 roku (obsługa pacjenta):

  1. na pierwszym miejscu i to właściwie od zawsze jest artykuł dotyczący kwestii radzenia sobie wTrudny pacjent trudnych sytuacjach w obsłudze pacjenta. Z jednej strony pokazuje to, że nie jest to łatwa praca: od rejestracji po gabinet lekarski, bo faktycznie trudne rozmowy stały się codziennością. Z drugiej – pozytywnej – pokazuje drogę zarządzającym: jakość obsługi, podejście do pacjenta, np. poprzez jego doświadczenia to jest coś co warto rozwijać, bo może przekładać się nie tylko na efekt zadowolonego pacjenta, ale także zwiększa rentowność podmiotu medycznego. Zapraszam do artykułu: Trudny pacjent-6 zasad ułatwiających kontakt.
  2. bardzo cieszę się, że na drugim miejscu znajduje się artykuł dotyczący procedur obsługi pacjenta: procedury obsługi pacjenta   (Przy okazji zobacz też: procedury w-telefonicznej obsłudze pacjenta). Każda dobrze zarządzana firma potrzebuje procedur i standardów. Dlatego nie dziwi mnie, że artykuły z tej tematyki – a jest ich na blogu kilka cieszą się popularnością. Cieszy mnie to, że wykorzystujecie je w praktyce – widziałam u swoich Klientów efekty. Moje podpowiedzi stały się inspiracją do stworzenia własnych rozwiązań.
  3. Na podium jest też tekst dotyczący skarg. Chyba można to zostawić bez komentarza. Ten temat naskarga pacjenta pewno jest i długo będzie ważny. Ja zachęcam, by skargi traktować pozytywnie. Niektórzy autorzy piszący o tej tematyce nazywają je prezentem. Bo dzięki nim wiemy co sądzi pacjent i często po prostu możemy to zmienić, tak by podnieść poziom zadowolenia pacjentów: skarga pacjenta-procedury postepowania

Mam nadzieję, że te podpowiedzi będą przydane. Pomogą przemyśleć jakie rozwiązania doskonalić czy też wdrażać w 2023 roku w swojej palcówce medycznej.

Photo by Vlad Deep on Unsplash

Jeżeli chcesz skorzystać z pomocy doradczo-szkoleniowej, zapraszam Cię do kontaktu:

tel.: +48 607 318 602e-mail: kontakt@zadowolonypacjent.pl

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Wyrażając swoją opinię w powyższym formularzu wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Rozwiązania Edukacyjne Wiedzieć – Umieć – Chcieć Dorota Uliasz Twoich danych osobowych w celach ekspozycji treści komentarza zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych wyrażonymi w Polityce Prywatności

Administratorem danych osobowych jest Rozwiązania Edukacyjne Wiedzieć – Umieć – Chcieć Dorota Uliasz z siedzibą w Wieliczce.

Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem kontakt@zadowolonypacjent.pl.

Pozostałe informacje dotyczące ochrony Twoich danych osobowych w tym w szczególności prawo dostępu, aktualizacji tych danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu na dalsze ich przetwarzanie znajdują się w tutejszej Polityce Prywatności. W sprawach spornych przysługuje Tobie prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

Poprzedni wpis:

Następny wpis: