Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

O mnie

Pomagam właścicielom, kadrze zarządzającej, lekarzom/stomatologom, personelowi medycznemu oraz pracownikom rejestracji:

  • Świadomie budować pozytywny wizerunek placówki medycznej oparty o wysoką jakość obsługi;
  • Rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z pacjentem, tak aby codzienna praca personelu placówki medycznej była łatwiejsza;
  • Minimalizować ilość skarg ze strony pacjentów.

Często pozornie drobne sytuacje stają się początkiem długiego i męczącego konfliktu. Moim celem jest ograniczanie takich sytuacji poprzez tworzenie odpowiednich rozwiązań (np. procedur obsługi) czy też wzrost umiejętności pracowników.

Konsultantem i szkoleniowcem jestem od ponad 20 lat. Cały czas pomagam moim Klientom w zakresie podnoszenia efektywności pracowników i budowania biznesu opartego o wysoką jakość obsługi. Do grupy moich Klientów branża medyczna dołączyła kilka lat temu, kiedy opracowałam i z realizowałam projekt doradczo – szkoleniowy dla grupy młodych lekarzy, rozpoczynających swoją pracę.

Teraz często słyszę w pierwszej rozmowie z Klientem: „mówi Pani tak jakby już widziała nasz szpital/naszą przychodnię”. To dla mnie duży komplement, bo ochrona zdrowia to branża, która jest bardzo szczególna i dlatego jej dobra znajomość jest dla mnie kluczem do sukcesu. Sukcesu moich Klientów.

Dostosowuję się do zmieniającej się rzeczywistości. Czas pandemii koronowirusa i jego wpływ na pracę personelu placówek medycznych spowodował, że częściej niż zazwyczaj się sięgam do swoich psychologicznych korzeni, np. współtworzyłam z Naczelną Izbą Pielęgniarek i Położnych projekt: SOS – pomoc psychologiczna dla pielęgniarek i położnych w czasie pandemii.

Jestem autorką artykułów w prasie branżowej dla personelu medycznego:

  • Magazyn Pielęgniarek i Położnych
  • Rejestracja Medyczna w Praktyce
  • Zarządzanie w Ochronie Zdrowia – Serwis ZOZ.

*****