USŁUGI – doradztwo i szkolenia
Warsztaty stacjonarne i zajęcia on-line dla lekarzy/stomatologów, pielęgniarek/położnych, fizjoterapeutów, pracowników rejestracji oraz całych zespołów placówek medycznych
- Skuteczna komunikacja z pacjentem; Jak prezentować usługi stomatologiczne? Prowadzenie wywiadu lekarskiego; Przekazywanie niepomyślnych informacji – metoda SPIKES
- Obsługa pacjenta; Podnoszenie jakości obsługi; Profesjonalna i przyjazna dla pacjenta rejestracja
- Trudne i emocjonalne sytuacje w komunikacji z pacjentem; Trudny pacjent czy trudna sytuacja?
- Jak zwiększać rentowność placówki medycznej poprzez dbałość o jakość obsługi pacjenta
- Komunikacja z pacjentami z niepełnosprawnościami/szczególnymi potrzebami. Między innymi w ramach projektu DOSTĘPNOŚĆ PLUS dla zdrowia.
- Radzenie sobie w sytuacjach stresowych i budowanie odporności psychicznej w zawodach pomocowych: jak pracować, by nie zwariować?
- Szkolenia prawno – psychologiczne: Jak skutecznie rozpatrywać skargi pacjentów?; Jak w codziennej pracy łączyć zasady prawne i obsługę pacjenta?
Zajęcia są: zawsze konkretne, bazujące na przykładach i realiach z pracy, poprzedzone analizą sytuacji, np. telefonami typu „Tajemniczy Pacjent” – czyli praktyczne a także ciekawe.
Doradztwo związane z podnoszeniem jakości obsługi pacjenta
- Opracowanie i wdrażanie standardów oraz procedur obsługi pacjenta, w tym dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami; Jakość obsługi a rentowność gabinetu.
- Udrażnianie kanałów komunikacji pisemnej z pacjentem. Analiza czytelności strony internetowej i wewnętrznych regulaminów. Tworzenie wzorów odpowiedzi na skargi pacjenta.
- Telefoniczne badanie „Tajemniczy Pacjent”
- Indywidualna ocena pracowników (rejestracja; call center, koordynatorzy rejestracji). Opracowywanie narzędzi cyklicznej oceny. Prowadzenie rozmów coachingowych.
*****
Medycyna
Oczekiwania i wymagania pacjentów rosną z roku na rok, co często przekłada się na ich roszczeniową postawę i zachowania Czy można coś na to poradzić? – pytają pracownicy placówek medycznych. Szczególnie, gdy powodem np. agresywnego zachowania pacjenta jest trudna sytuacji w ochronie zdrowia, chociażby odległy termin.
Rozwiązanie, które proponujemy to zmiana podejścia/nastawienia. Często skupiając się na tym na co nie mamy wpływu, zapominamy o tym, na co mamy realny wpływ. W 100% na jakość obsługi pacjenta: od rejestracji po gabinet lekarski.
Często celem jest zminimalizowanie niezadowolenia pacjenta. Jak to konkretnie zrobić? Jak uspokoić pacjenta? – czy to w ogóle jest możliwe? Jak zadbać o siebie w trudnej sytuacji, by emocji „nie przenosić do domu”? Między innymi na te pytania odpowiadamy na naszych zajęciach.
*****
Stomatologia
Usługi stomatologiczne to oczywiście branża medyczna, jednak ma swoją dodatkową specyfikę, którą uwzględniamy w szkoleniach i doradztwie. Ta specyfika to:
- z perspektywy pacjenta to nie tylko medycyna i leczenie. Znaczenie mają też względy estetyczne;
- w znacznej części są to usługi o charakterze komercyjnym (odpłatne). Pacjenci czują się Klientami.
To powoduje, że pacjent ma konkretne oczekiwania w stosunku do stomatologa czy całego gabinetu stomatologicznego, z usług którego korzysta.
Jeśli więc chcesz mieć: więcej pacjentów, chcesz być konkurencyjny na rynku – nie poprzez niższe ceny a wysoką jakość obsługi pacjenta do zapraszam do skorzystania z usług!
*****
Diagnostyka
Masz w ofercie dużo usług, pakiety badań dla różnych typów pacjentów, atrakcyjne ceny i na dodatek rabaty! Świetnie! Moment prawdy przychodzi, gdy pacjent dzwoni lub przychodzi do Ciebie.
Czy po wizycie napisze:
„fachowa i miła obsługa – genialne podejście do dzieci; pielęgniarki delikatnie pobierają krew; panie pielęgniarki bardzo życzliwe, pomocne i opiekuńcze”
czy Też
„Pani w punkcie zachowuje się niegrzecznie i opryskliwie”, „Na pytanie, ile będę czekać, spotkałam z krzykiem oraz głośnym komentarzami pod moim adresem”, „Nie polecam ich, bo…”
Jeśli chcesz wyróżniać się wysoką jakością obsługi to zapraszamy!
*****
Medycyna estetyczna i kosmetologia
Pacjent czy klient? Szczególnie w medycynie estetycznej i kosmetologii to pytania jest zasadne. Co do podejścia – na pewno Klient, który płaci i wymaga, który ma konkretne oczekiwania.
Jednak w dalszym ciągu pacjent, gdy mówimy o różnego rodzaju zabiegach i związanych z nimi, np. emocjami pacjenta czy też potrzebą intymności.
W każdym razie niezależnie od nazwy Wasz Klient/Pacjent oczekuje wysokiej jakości obsługi. To może Was wyróżnić wśród konkurencji, szczególnie w sytuacji, gdy zakres usług, ceny w wielu miejscach są podobne. Pomogę Ci odpowiedzieć na pytanie: jak poprzez wysoką jakość obsługi zwiększać rentowność swojego biznesu?
*****
Z chęcią przygotuję dla Państwa ofertę zawierającą ceny i zakres działań szkoleniowych lub doradczych.
Aby zamówić ofertę proszę o kontakt:
Telefon: 607 318 602
Mail: kontakt@zadowolonypacjent.pl
lub skorzystanie z formularza poniżej:
*****
<a href=”http://www.freepik.com”>Designed by Freepik</a>
<a href=”http://www.freepik.com”>Designed by senivpetro / Freepik</a>