Dorota Uliasz

doradca w branży medycznej

Doradzam podmiotom wykonującym działalność leczniczą w opracowywaniu oraz wdrażaniu procedur i standardów podnoszących jakość obsługi pacjenta. Pomagam właścicielom i osobom zarządzającym w kierowaniu pracą personelu placówki medycznej. Podnoszę kompetencje personelu poprzez praktyczne szkolenia z zakresu: komunikacji z pacjentem, radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz profesjonalnej i przyjaznej pacjentowi rejestracji.
[Więcej >>>]

Skontaktuj się

USŁUGI – doradztwo i szkolenia

Warsztaty stacjonarne i zajęcia on-line dla lekarzy/stomatologów, pielęgniarek/położnych, fizjoterapeutów, pracowników rejestracji oraz całych zespołów placówek medycznych

Zajęcia są: zawsze konkretne, bazujące na przykładach i realiach z pracy, poprzedzone  analizą sytuacji, np. telefonami typu „Tajemniczy Pacjent” – czyli praktyczne a także ciekawe. 

Doradztwo związane z podnoszeniem jakości obsługi pacjenta

  • Opracowanie i wdrażanie standardów oraz procedur obsługi pacjenta, w tym dla pacjentów ze szczególnymi potrzebami; Jakość obsługi a rentowność gabinetu.
  • Udrażnianie kanałów komunikacji pisemnej z pacjentem. Analiza czytelności strony internetowej i wewnętrznych regulaminów. Tworzenie wzorów odpowiedzi  na skargi pacjenta.
  • Telefoniczne badanie „Tajemniczy Pacjent
  • Indywidualna ocena pracowników (rejestracja; call center, koordynatorzy rejestracji). Opracowywanie narzędzi cyklicznej oceny. Prowadzenie rozmów coachingowych.

*****

Medycyna

Oczekiwania i wymagania pacjentów rosną z roku na rok, co często przekłada się na ich roszczeniową postawę i zachowania Czy można coś na to poradzić? – pytają pracownicy placówek medycznych. Szczególnie, gdy powodem np. agresywnego zachowania pacjenta jest trudna sytuacji w ochronie zdrowia, chociażby odległy termin.

Rozwiązanie, które proponujemy to zmiana podejścia/nastawienia. Często skupiając się na tym na co nie mamy wpływu, zapominamy o tym, na co mamy realny wpływ. W 100% na jakość obsługi pacjenta: od rejestracji po gabinet lekarski.

Często celem jest zminimalizowanie niezadowolenia pacjenta. Jak to konkretnie zrobić? Jak uspokoić pacjenta? – czy to w ogóle jest możliwe? Jak zadbać o siebie w trudnej sytuacji, by emocji „nie przenosić do domu”? Między innymi na te pytania odpowiadamy na naszych zajęciach.

*****

Stomatologia

Usługi stomatologiczne to oczywiście branża medyczna, jednak ma swoją dodatkową specyfikę, którą uwzględniamy w szkoleniach i doradztwie. Ta specyfika to:

  • z perspektywy pacjenta to nie tylko medycyna i leczenie. Znaczenie mają też względy estetyczne;
  • w znacznej części są to usługi o charakterze komercyjnym (odpłatne). Pacjenci czują się Klientami.

To powoduje, że pacjent ma konkretne oczekiwania w stosunku do stomatologa czy całego gabinetu stomatologicznego, z usług którego korzysta.

Jeśli więc chcesz mieć: więcej pacjentów, chcesz być konkurencyjny na rynku – nie poprzez niskie ceny a wysoką jakość obsługi pacjenta do zapraszam do skorzystania z usług!

*****

Diagnostyka

Masz w ofercie dużo usług, pakiety badań dla różnych typów pacjentów, atrakcyjne ceny i na dodatek rabaty! Świetnie! Moment prawdy przychodzi, gdy pacjent dzwoni lub przychodzi do Ciebie.

Czy po wizycie napisze: fachowa i miła obsługa – genialne podejście do dzieci; pielęgniarki delikatnie pobierają krew; panie pielęgniarki bardzo życzliwe, pomocne i opiekuńcze czy „Pani w punkcie zachowuje się niegrzecznie i opryskliwie”, „Na pytanie, ile będę czekać, spotkałam z krzykiem oraz głośnym komentarzami pod moim adresem”, „Nie polecam ich, bo…”

Jeśli chcesz wyróżniać się wysoką jakością obsługi to zapraszamy!

*****

Medycyna estetyczna i kosmetologia

Pacjent czy klient? Szczególnie w medycynie estetycznej i kosmetologii to pytania jest zasadne. Co do podejścia – na  pewno Klient, który płaci i wymaga, który ma konkretne oczekiwania.

Jednak w dalszym ciągu pacjent, gdy mówimy o różnego rodzaju zabiegach i związanych z nimi, np. emocjami pacjenta czy też potrzebą intymności.

W każdym razie niezależnie od nazwy Wasz Klient/Pacjent oczekuje wysokiej jakości obsługi. To może Was wyróżnić wśród konkurencji, szczególnie w sytuacji, gdy zakres usług, ceny w wielu miejscach są podobne. Pomogę Ci odpowiedzieć na pytanie: jak poprzez wysoką jakość obsługi zwiększać rentowność swojego biznesu?

*****

Z chęcią przygotuję dla Państwa ofertę zawierającą ceny i zakres działań szkoleniowych lub doradczych.

Aby zamówić ofertę proszę o kontakt:

Telefon: 607 318 602

Mail: kontakt@zadowolonypacjent.pl

lub skorzystanie z formularza poniżej:

    W przypadku działań doradczych – proszę napisać, jaki obszar Państwa interesuje.
    W przypadku szkolenia - proszę napisać, jaka tematyka, orientacyjną liczbę uczestników oraz ich stanowiska

    *****

     

    <a href=”http://www.freepik.com”>Designed by Freepik</a>

    <a href=”http://www.freepik.com”>Designed by senivpetro / Freepik</a>